Έρευνα για τη μουσική αγορά

Mόλις το 2% των μουσικών κυκλοφοριών ισοδυναμεί με το 91% των πωλήσεων

Mόλις το 2% των μουσικών κυκλοφοριών ισοδυναμεί με το 91% των πωλήσεων

Πριν από μερικές ημέρες πραγματοποιήθηκε στο Σικάγο το ετήσιο συνέδριο της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης  NARM (National Association of Recording Merchandisers) η οποία υποστηρίζει τις επιχειρήσεις λιανικής πώλησης μουσικής για την προώθηση του εμπορίου, στο οποίο συμμετέχουν και εκπρόσωποι από τις δισκογραφικές εταιρίες.

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα που βγήκαν από έρευνες στην μουσική βιομηχανία για το έτος 2009, ήταν ότι μόλις το 2% των μουσικών κυκλοφοριών ισοδυναμεί με το 91% των πωλήσεων – από 98,000 κυκλοφορίες για το 2009.

Αυτό που είναι ακόμα πιο προβληματικό είναι ότι μόνο το 2,1% των μουσικών κυκλοφοριών πούλησαν πάνω από 5,000 κομμάτια.

Τα στοιχεία της NARM έδειξαν επίσης ότι το κοινό εξακολουθεί και αγοράζει δίσκους και CD μόλις έχει κυκλοφορήσει κάποιο άλμπουμ. Στην Αμερική το 2009 το 75% των άλμπουμ που πωλήθηκαν ήταν σε CD, ενώ άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας – σύμφωνα με την ίδια έρευνα –  αγοράζουν πιο εύκολα CD.

Η καταγραφή των στοιχείων δείχνει ακόμα ότι συχνά η μουσική βιομηχανία δαπανά πολύ χρόνο στο να επικεντρώνεται σε λάθος κομμάτια πληθυσμού. Μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη έχουν οι άνθρωποι που ανήκουν σε παλιότερες γενιές – απόδειξη ότι η Susan Boyle πούλησε στις Η.Π.Α. πέρσι, πολύ περισσότερο σε σχέση με την Lady Gaga.

Ένα ακόμα συμπέρασμα είναι ότι το βινύλιο επιστρέφει ξανά. 2,8 εκατομμύρια άλμπουμ σε βινύλιο πωλήθηκαν πέρσι με το 75% των πωλήσεων να προέρχεται από ανεξάρτητα καταστήματα δίσκων.

Τέλος, η μελέτη διαπιστώνει ότι  σήμερα οι νέοι καλλιτέχνες στον χώρο της μουσικής έχουν σχεδόν μηδενικές πιθανότητες να πουλήσουν έστω και ένα ελάχιστο δείγμα της δουλειάς τους.

Posted in Μουσική and tagged , , , , , , , , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *