Μια έρευνα αγοράς των ξενοδοχειακών τιμών μπορεί να αποβεί εξαιρετικά κερδοφόρα, καθώς πολλές φορές οι διακυμάνσεις ανάμεσα στη μια σελίδα online κρατήσεων και μια άλλη μπορεί να φτάσει το 50%! Αυτό μπορεί να μεταφρασεί σε πάνω από 100 ευρώ ανά βράδυ διαφορά τιμής, σε περιπτώσεις ξενοδοχείων πολυτελείας.
Συνδυάστε το με μια πολυμελή ομάδα ταξιδιωτών, και μια πολυήμερη διαμονή, και έχουμε δυνατότητα εντυπωσιακού περιορισμού του κόστους των διακοπών ή του ταξιδιού μας, απλά και μόνο επειδή κοιτάξαμε λίγο πιο προσεκτικά τις τιμές στην αγορά.
Εξαιρετικά αποτελεσματική για αυτή τη χρήση μπορεί να αποδειχτεί μια real-time μηχανή σύγκρισης τιμών σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Σε περίπτωση μιας αναζήτησης τιμών για το ξενοδοχείο Hilton στην Αθήνα, η σελίδα της Booking μας επέστρεψε σαν πιο φθηνή επιλογή τα 210 ευρώ για διαμονή μιας νύχτας στα τέλη του Σεπτεμβρίου, ενώ χρησιμοποιώντας το portal της trivago εντοπίσαμε τη δυνατότητα booking με 120 ευρώ για το ίδιο βράδυ(!).
Αυτή η διακύμανση οφείλεται σε deals της τελευταίας στιγμής που μπορεί να προμηθεύονται κάποιες σελίδες online κρατήσεων, για τις οποίες δεν ενημερώνεται φυσικά η booking ή η hotels.com, αλλά η real-time μηχανή σύγκρισης τιμών, επειδή συνεργάζεται με όλα τα site κρατήσεων, μπορεί να την εντοπίσει έγκαιρα.
Για αυτό το λόγο λοιπόν χρειάζεται προσεκτική έρευνα αγοράς για οτιδήποτε και αν θέλουμε να αγοράσουμε, καθώς μπορεί να αποβεί εξαιρετικά συμφέρουσα οικονομικά!