Την Κυριακή ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 51ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Οι διοργανωτές είχαν περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες και φρόντισαν να δώσουν έμφαση σε ανεξάρτητες παραγωγές. Το “Αρπαχτικό” του Pablo Trapero μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με μουσική του Lim Giong, ενώ πολύ καλό σενάριο είχαν οι “Γάιδαροι” της Morag McKinnon.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει πάντα το μουσικό κομμάτι των ταινιών. Στις ταινίες μικρού μήκους ξεχωρίσαμε τη μουσική του Felizol στο “13 ½” του Χάρη Βαφειάδη και του Δημήτρη Μυλωνά στο “Oedipus” του Ιωακείμ Μυλωνά. Σαν σενάριο μας άρεσε το “Casus Belli” του Γιώργου Ζώη, “Ο Μάριος και το Κοράκι” του Γιάννη Μπουγιούκα με τον Λίτση να δίνει τα ρέστα του και το “Χωριό” του Στέλιου Πολυχρονάκη.
Η πιο underground ταινία που είδαμε, ήταν “Ο Ρόμπερτ Μίτσαμ Είναι Νεκρός” των Olivier Babinet και Fred Kihn. Ένα απίστευτο road movie που περιγράφει την πορεία του Φράνκι και του Αρσέν προς τον Αρκτικό Κύκλο. Ένα ταξίδι γεμάτο αναποδιές, παράξενους χαρακτήρες και απίστευτα τοπία και με τον Ντάγκλας να τα σπάει με τις μουσικές του.
Δείτε μουσικό βίντεο από το “Robert Mitchum Is Dead”
Καλημέρα music(cine) therapy. Το Casus Beli το είδα πρόσφατα σαν εισαγωγή στο Attenberg και ήταν πολύ έξυπνο. Άπό την άλλη το Attenberg είχε καλές ερμηνείες, αλλά ασύνδετο σενάριο. Μέτρια γενικά. Θα τα πούμε 🙂
Καλημέρα Sid4. Το Casus Belli ήταν πολύ έξυπνο, συμφωνώ. Το Attenberg θέλω να το δω και μετά το συζητάμε.