Ασκήσεις στη θάλασσα

Ασκήσεις στη θάλασσα

Κάθε καλοκαίρι όλοι σταματούμε τις αθλητικές δραστηριότητες. Η ζέστη μας καταβάλει κι έτσι ρίχνουμε τους ρυθμούς μας. Να μια πρόταση «δροσιάς» για να μη βγείτε απο το πρόγραμμά σας. Για άλλους, να η ευκαιρία να μπουν σε πρόγραμμα…

Ζέσταμα

Ελαφρό κολύμπι 5 – 15 λεπτά, ή γρήγορο περπάτημα στην αμμουδιά ή σε ρηχά νερά σέρνοντας τα πόδια.

Χέρια
Μέσα στο νερό μέχρι τον λαιμό. Έλξεις και εκτάσεις των χεριών με την παλάμη τεντωμένη. Η παλάμη «κοιτάζει» προς τη φορά της κίνησης. Η άσκηση μοιάζει με τις έλξεις δικεφάλων με βαράκια και τις πιέσεις τρικέφαλων στην τροχαλία. (4×20)

Τα χέρια μέσα στο νερό, παλάμες τεντωμένες και οι αγκώνες σε ορθή γωνία. Λυγίζεις και τεντώνεις τους καρπούς με έντονες κινήσεις. Για τους καρπούς (4×15)

Στήθος, πλάτη και ώμοι

Τα χέρια μέσα στο νερό, ελαφρά λυγισμένα, στην λοξή έκταση. Κλείνεις τα χέρια μέχρι την πρόταση και τα ανοίγεις έως την αρχική θέση. Οι παλάμες τεντωμένες. (4×20)

Τα χέρια σε γροθιές. Οι αγκώνες σε ορθές γωνίες δίπλα στα πλευρά. Παίζεις μποξ… Γρήγορες και δυνατές κινήσεις μπρος και πίσω. (4×20-30)

Τα χέρια μέσα στο νερό ελαφρά λυγισμένα στην έκταση. Τα κατεβάζεις δίπλα στους γοφούς και τα ανεβάζεις γρήγορα και δυνατά. (4×20)

Στηρίζεσαι στο ένα πόδι. Ανεβάζεις το άλλο λυγισμένο ή τεντωμένο και το κατεβάζεις γρήγορα και δυνατά. Τελειώνεις το ένα πόδι και μετά κάνεις το άλλο. (3×20) Προσοχή εάν πονάει η μέση σου.

Κάνεις τροχάδην μέσα στο νερό. Εάν θέλεις, είσαι μέσα στο νερό μέχρι τους ώμους για να γυμνάσεις έτσι και το άνω μέρος του σώματος. (4×20-30’’) (χρόνος)

Στηρίζεσαι στο ένα πόδι, το άλλο τεντωμένο το απάγεις και το προσάγεις γρήγορα και δυνατά. Μπορείς να πιάνεσαι κιόλας. (4×20).

Μέση

Κάνεις κοιλιακούς στην παραλία ή στο σπίτι…

Ροκανίσματα (μικρούς κοιλιακούς χωρίς να σηκώνετε η μέση 3×20
Ροκανίσματα με ελαφρά στροφή στο αντίθετο πόδι 3x(15+15)
Ροκανίσματα με τα πόδια σε ορθές γωνίες, ψηλά 3×15
Ραχιαίοι: Μπρούμυτα, άρσεις του άνω μέρους του σώματος. Τα πόδια είναι σταθερά κάτω. Τα χέρια στο ύψος των ώμων 3×15

Εάν έχετε πρόβλημα με την μέση σας οι ασκήσεις αυτές πρέπει να γίνονται με την επίβλεψη ενός γυμναστή.

Προσοχή!!!

-Ρώτησε τον γιατρό σου εάν σου επιτρέπει να ασκηθείς
-Εάν έχεις προβλήματα υγείας οι παρακάτω ασκήσεις απαγορεύονται… όπως και κάθε άλλη άσκηση.
-Τρως 3 ώρες πριν την άσκηση
-Εάν έχεις καθίσει στον ήλιο πολλή ώρα απέφευγε να ασκηθείς
-Πίνε πολύ νερό…
-Επέλεξε ώρες της ημέρας που η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη

Posted in Υγεία and tagged , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *