Άλλαξε η όψη του YouTube

Άλλαξε το YouTube

Άλλαξε το YouTube

Η μεγαλύτερη σελίδα βίντεο του διαδικτύου, το YouTube, άλλαξε την όψη του λαμβάνοντας υπόψη αυτά που έχουν ζητήσει κατά καιρούς οι χρήστες και με εμφανή σκοπό να απλοποιήσει τη σελίδα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Τα εκατομμύρια των χρηστών του YouTube σε όλο τον κόσμο, θα έχουν την χαρά να δούνε την αγαπημένη τους σελίδα με διαφορετική όψη. Πολλά στοιχεία της σελίδας έχουν διαφοροποιημένη θέση, άλλα έχουν αλλάξει και πολλά νέα εργαλεία έχουν προστεθεί.

Περίπου το 10% των χρηστών του YouTube μπορεί να δει τη νέα μορφή της σελίδας αυτή τη στιγμή, και οι υπόλοιποι θα μπορέσουν να δουν τις νέες αλλαγές μετά την Τετάρτη, σύμφωνα με στελέχη του YouTube.

Σε συνέντευξη τύπου που δόθηκε στα κεντρικά γραφεία του YouTube στο Σαν Μπρούνο της Καλιφόρνια, ένας από τους σχεδιαστές της σελίδας, Julian Frumar, εξήγησε πως η σελίδα δεν λειτουργούσε όπως θα έπρεπε λόγω της προσθήκης επιπλέον χαρακτηριστικών ανά τα χρόνια.

Με μια πρώτη ματιά, οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες, αλλά οι χρόνιοι χρήστες του YouTube θα εντοπίσουν τις αλλαγές άμεσα. Εξαιτίας των αλλαγών, το τμήμα των βίντεο είναι πιο «καθαρό» και ευέλικτο, και πιο εύκολο να χρησιμοποιηθεί όταν παίζει. Μία από τις πιο βασικές αλλαγές είναι η αμεσότητα στα άλλα βίντεο του ίδιου χρήστη. Από εδώ και πλέον, το κανάλι στο οποίο ανήκει το βίντεο αλλά και το κουμπί που σας ζητά να γίνετε μέλος του, είναι πάνω από το κουτί που προβάλλει το βίντεο. Πρόσθετες πληροφορίες για το βίντεο το οποίο παρακολουθείτε έχουν παγιωθεί σε ένα σημείο, κάτω από το παράθυρο που παίζεται το βίντεο. Για να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το βίντεο, μπορείτε να κάνετε κλικ πάνω σε ένα βέλος δίπλα στο πεδίο περιγραφής, ή στο κουτί «views».

Εκτός από την οπτική εμπειρία, το YouTube έκανε ευκολότερη την παρακολούθηση της δημοτικότητας ενός βίντεο. Το πεδίο μπορεί να επεκταθεί ώστε να διαβάσετε στατιστικά, αλλά και να δείτε και ένα χρονοδιάγραμμα της δημοτικότητας του. Δεν υπάρχει πια το σύστημα των πέντε αστεριών, αλλά οι χρήστες μπορούν να κάνουν like ή όχι. Η αλλαγή αυτή έγινε με βάση το γεγονός πως το 90% των χρηστών βαθμολογούσαν είτε με πέντε αστέρια κάποιο βίντεο, είτε με ένα – ελάχιστοι ήταν εκείνοι που βαθμολογούσαν με ενδιάμεσα αστέρια.

Επίσης, μπορείτε να κάνετε και αναζήτηση νέων βίντεο ενώ παρακολουθείτε κάποιο άλλο.

Εάν κάποιος κάτοχος ενός βίντεο έχει δημιουργήσει κι άλλα βίντεο, αυτά τώρα εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας, χωρίς να συνωστίζονται πια σύνδεσμοι στην πλευρά της σελίδας. Το YouTube δίνει επίσης τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των βίντεο να προσθέσουν τη δική τους «μάρκα» (branding). Οι χρήστες ενθαρρύνονται να πάνε σε επόμενο βίντεο με νέα στοιχεία και καλύτερη πλοήγηση. Ο σκοπός είναι να αναγκάσει του χρήστες να παρακολουθούν μία σειρά από βίντεο και όχι μόνο ένα.

Η εταιρεία ελπίζει ότι αυτό θα τονώσει τις συνδρομές και θα δώσει στους χρήστες μια καλύτερη αίσθηση του YouTube.

Posted in Τεχνολογία and tagged , , , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *