Μετεκλογικό «δωράκι» Βορίδη στον Μπόμπολα

Μετεκλογικό «δωράκι» Βορίδη στον Μπόμπολα

Ένας σταθμός διοδίων είναι το «δώρο» του Υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη στον όμιλο Μπόμπολα, μία εβδομάδα μετά τις εκλογές. Στις 14 Μαΐου ο Μ. Βορίδης υπέγραψε Υπουργική Απόφαση για την λειτουργία ενός νέου σταθμού διοδίων στην Καλαμάτα από την κοινοπραξία «Μορέας» στην οποία ο όμιλος Μπόμπολα έχει στρατηγική συμμετοχή.

Η «Μορέας» πρέπει να ολοκληρώσει το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα και την περιμετρική οδό της Καλαμάτας και μετά θα μπορούσε να τοποθετήσει διόδια. Όμως ο γαλαντόμος με το χρήμα των πολιτών Μ. Βορίδης αποφάσισε ότι πρέπει να στηθεί ο σταθμός τον Ιούλιο, πριν ολοκληρωθεί η περιμετρική. Αποφάσισε δηλαδή ότι ο όμιλος Μπόμπολα πρέπει να πληρώνεται για ένα έργο που δεν έχει παραδώσει ή να προπληρώνεται το έργο που έχει αναλάβει!!!

Εκτιμάται ότι η διέλευση των διοδίων θα είναι 1,30 – 1,40 ευρώ. Να θυμίσουμε ότι το έργο (συνολικά 32,9 χλμ.) έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Ιούλιο του 2011. Αλλά αντί να κινηθούν ρήτρες, το κράτος έδωσε και μπόνους…

ΠΗΓΗ: avantipopolo

Posted in Κοινωνία, Πολιτική and tagged , , , , , .

2 Comments

  1. Αναφορικά με το άρθρο που φέρει τον τίτλο : « Μετεκλογικό δωράκι Βορίδη στον Μπόμπολα.» , αναφερόμενο
    στην Υπ. Απόφαση της 14ης Μαΐου, την σχετική με τη λειτουργία του σταθμού διοδίων στην Καλαμάτα, είναι προφανές
    πως ο συντάκτης του είναι παντελώς ανενημέρωτος ή παραποιεί σκόπιμα την πραγματικότητα.

    Η συγκεκριμένη απόφαση του Υπ. Υποδομών κ. Βορίδη αποτελεί πράξη ευθύνης, χρηστής διοίκησης και προπάντων
    προάσπισης των συμφερόντων του Ελληνικού Λαού. Ιδού τα πραγματικά γεγονότα :

    Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της κατασκευής του τμήματος Τσακώνα –Καλαμάτα ( υπολείπεται μόνον η κατασκευή
    της περιμετρικής οδού Καλαμάτας) οφείλεται στο Δημόσιο, λόγω μη έγκαιρης παράδοσης των χώρων εκτέλεσης του
    Έργου στην παραχωρησιούχο εταιρεία « ΜΟΡΕΑΣ.» ( Αιτία η αργόσυρτη διαδικασία ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων ιδιαίτερα
    στο τμήμα της περιμετρικής οδού).

    Βάσει των όρων της σύμβασης παραχώρησης η καθυστέρηση αυτή συνιστά Γεγονός Ευθύνης Δημοσίου και δημιουργεί υποχρέωση
    καταβολής αποζημιώσεων του Ελλ. Δημοσίου στην παραχωρησιούχο εταιρεία ,λόγω διαφυγόντων κερδών από τη μη λειτουργία
    του σταθμού διοδίων Καλαμάτας, και τα οποία ανέρχονται με συντηρητικούς υπολογισμούς σε 250.000 € / μήνα. Σημειωτέον
    ότι οι αποζημιώσεις αυτές θα έπρεπε να καταβληθούν μόνο από Εθνικούς πόρους ( δηλαδή από τον κόπο και το υστέρημα του Ελληνικού λαού.)

    Η απόφαση στηρίχτηκε στο « γενναίο.» άρθρο 143 του Ν.4070/2012, νόμο που έφερε στη Βουλή προς ψήφιση ο ίδιος Υπουργός, σύμφωνα
    με το οποίο μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία σταθμών διοδίων σε περαιωμένα και λειτουργικά αυτοτελή υποτμήματα αυτοκινητοδρόμων, με την
    προϋπόθεση ότι τα τέλη των διοδίων που επιβάλλονται αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος.

    Μέχρι τις 10-6-2012 θα παραδοθεί πλήρως το υποτμήμα από την Τσακώνα ως την είσοδο της Καλαμάτας, μήκους 22 χλμ. Στο τμήμα αυτό
    Θα λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων Καλαμάτας χρεώνοντας μόνον τα 22 χλμ. και όχι τα υπόλοιπα μη κατασκευασμένα 11 χλμ. της περιμετρικής
    Οδού.

    Με την απόφαση αυτή τα Ελλ. Δημόσιο θα εξοικονομεί ανά μήνα 250.000 €, δηλαδή ποσόν που αντιστοιχεί σε 600 κοινωνικά επιδόματα σε άπορους
    Συμπολίτες μας.

    • Σου ζητάω συγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά….αλλά πρέπει να ευχαριστούμε το Μπόμπολα, που δεν ζητάει αποζημίωση από το χρεοκοπημένο Ελληνικό κράτος αλλά αντίθετα θα λειτουργήσει τα διόδια και θα χρεώσει ΜΟΝΟ 22 χλμ και όχι τα υπόλοιπα;;

      Αν ναι….τότε σε ευχαριστούμε ΜΠΟΜΠΟΛΑ!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *