Termatofylakas: Τελικός με θέαμα ή Μάρκετινγκ;

Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις στο marketing είναι να νομίζεις ότι έχεις φτάσει στην κορυφή και τελείωσες. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο που μπορείς να κάνεις. Τότε είναι και η χειρότερη στιγμή καθώς έρχεται η πτώση με μαθηματική ακρίβεια. Αλλά δεν είναι μόνο στο marketing αρκετών εταιρειών αλλά γενικότερα σε όλες τις πτυχές της ζωής.

Πρέπει να ανανεώνεις το ενδιαφέρον των πελατών σου και να μπορείς να παρουσιάζεις κάτι καινούριο το οποίο θα μπορέσει να προσελκύσει καινούριους πελάτες. Ας είμαι λίγο πιο σαφής, πριν από λίγο καιρό είχα μια συζήτηση στο twitter με τον καθηγητή του πανεπιστημίου το Κόβεντρυ , Σιμον Τσάντγουικ για το ποιος θα είναι ο ιδανικός τελικός για το Champions League φέτος.

Ακούστηκαν διάφορες απόψεις και γενικά όλες βασίζονταν στις ομάδες που θεωρητικά μπορούσαν να προσφέρουνε το καλύτερο θέαμα…δηλαδή η Γιουνάιτεντ με τη Μπαρτσελόνα. Όμως αυτό που συμφωνήσαμε ήταν ότι από άποψης ενδιαφέροντος αυτός ο τελικός δεν θα προκαλούσε τον ίδιο αντίκτυπο καθώς είναι ήδη 2 ονόματα που έχουνε ξανά βρεθεί στο πρόσφατο παρελθόν και χωρίς να έχουνε χαρίσει κανέναν ιδιαίτερα συγκλονιστικό τελικό.

Γενικά οι διοργανώσεις είναι πάνω από όλα επιχειρήσεις και το marketing τμήμα τους θα το σκέφτεται λιγάκι διαφορετικά. Αν και η Μπαρτσελόνα μαζί με την Γιουνάιτεντ είναι ονόματα με μεγάλο αντίκτυπο και εκατομμύρια κοινό είμαι σίγουρος ότι θα θέλανε έναν διαφορετικό τελικό ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν διαφορετικό κοινό. Για παράδειγμα δεν νομίζω ότι κανείς θα είχε πρόβλημα να πάει η Ρεάλ στον τελικό μετά από αρκετά χρόνια….ή να μπορέσει να βρεθεί η Σάλκε απέναντι στην «Βασίλισσα» όσο απίθανο και αν φαίνεται αυτό.

Το «μάρκετινγκ» που μπορεί να δημιουργηθεί μέσα από την μονομαχία του Ραούλ απέναντι στην παλιά του ομάδα είναι κάτι που μπορεί να προσελκύσει ακόμα περισσότερους φίλους από όσους θα κάθονταν να δούν έναν ακόμα τελικό Γιουνάιτεντ-Μπαρτσελόνα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα όλων αυτών που λέω είναι η απόφαση της FIFA μερικούς μήνες πιο πριν να δώσει την διοργάνωση των 2 επόμενων Παγκοσμίων Κυπέλλων στην Ρωσία και το Ντουμπάι. Ο λόγος δεν ήταν προφανώς ότι είχαν τις καλύτερες αθλητικές υποδομές ούτε έπεισαν ότι είχαν έτοιμα ή θα έχουν έτοιμα τα στάδια στην ώρα τους. Αν ψάχνανε κάτι τέτοιο οι διοικούντες της FIFA θα προτιμούσαν την Αγγλία που ήταν υποψήφια για την ίδια διοργάνωση.

Όμως αυτό που έγινε είναι ότι αυτές οι χώρες ήτανε «παρθένες» αγορές για την FIFA όπου θα μπορέσει να διεισδύσει και η ίδια αλλά και οι σπόνσορες που την ακολουθούν. Όπως και έγινε προς απογοήτευση των άγγλων…

Λέγοντας αυτά δεν υπονοώ ότι μπορεί να υπάρξει κάποιο «σπρώξιμο» κάτω από το τραπέζι συγκεκριμένων ομάδων για το τελικό. Το προϊόν είναι πολύ μεγάλο για να διακινδυνεύσουν κάτι τέτοιο….αλλά είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιος διευθυντής στο marketing τμήμα της UEFA ή κάποιου σπόνσορα του Champions League θα εύχεται να χάσει η Μπαρτσελόνα…ή η Γιουνάιτεντ…

Termatofylakas

Online Marketing Blog

Tags:

 

Για τον Αρθρογράφο

Περισσότερα άρθρα από | Visit the site of Termatofylakas

 

2 Σχόλια

  1. Takis says:

    Κάτσε ρε φίλε…δηλαδή πόσο καλύτερο μάρκετινγκ θα μπορούσε να πάρει οποιοδήποτε άλλο ματς πέρα από αυτό της Μπάρτσα με την Μαν Γιουν;;;

    Οκ, Ρεαλ Μπάρτσα είναι θεϊκό, αλλά τουλάχιστον θα τους χορτάσουμε 4 συνεχόμενες φορές. Διαφωνώ κάθετα μαζί σου….το πιο μαρκετίστικο ζευγάρι είναι οι Άγγλοι με τους Καταλανούς!!

  2. Antonis says:

    Βασικά σε αυτή την στιγμή νομίζω το Γιουνάιτεντ – Ρεάλ θα ήτανε το ίδιο καλό από πλευράς προώθησης όπως και το Schalke Real λαμβάνοντας την ιστορία με τον Raul και την δυναμική της Γερμανικής αγοράς. Άλλα όλα είναι υποθετικά αυτή την στιγμή.. 🙂 thanx για την συζήτηση

Αφήστε το σχόλιο σας

 




 

 
Termatofylakas: Τελικός με θέαμα ή Μάρκετινγκ;
 
More in Αθλητικά, Μόνιμες Στήλες
Music Therapy: Rainbow Arabia
Music Therapy: Rainbow Arabia

Οι Rainbow Arabia έρχονται από το Los Angeles και αποτελούνται από τον πρώην κιμπορντίστα των Future Pigeon και των Whisky...

Close